foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Citymarketingbeleid Meierijstad: inwoners blijven aan zet

LogoTVSchijndelnieuwMeierijstad - De eerste bouwstenen voor het citymarketingbeleid van de gemeente Meierijstad zijn gelegd. Het DNA van de gemeente, de sterke punten, de belangrijkste doelgroepen en de stip-op-de-horizon is geformuleerd. De kers op de taart is het ontwikkelen van onder meer een stadslogo zo laat de gemeente vandaag weten. Hierbij wil de gemeente Meierijstad opnieuw inwoners betrekken. Hieronder vindt u een uitnodiging voor de vervolg inloopbijeenkomst hierover om te denken bijvoorbeeld over campagnemiddelen en stadslogo.

DNA Meierijstad
Op basis van onder meer interviews met stakeholders, sessies met inwoners en een pizza-beraad met jongeren is het citymarketingbeleid tot stand gekomen. Zo is 'ondernemend, daadkrachtig en betrokken' samengevat het DNA van de gemeente Meierijstad. En is Meierijstad sterk in Food en Cultuur in de meest brede zin van het woord. De inwoners van Meierijstad zijn opvallend actief in het verenigingsleven en met het organiseren van activiteiten en evenementen. Met voorzieningen als de Noordkade, een festival als Paaspop en de sterke AgriFood sector kan de gemeente Meierijstad landelijk op de kaart zetten. Daarbij zijn inwoners en ondernemers belangrijke ambassadeurs. En wordt met name gekoerst op het aantrekken van jong talent, gezinnen met kinderen en recreanten.

Vervolgstappen
De vervolgstappen in het citymarketingbeleid zijn het ontwikkelen van campagnemiddelen, zoals een stadslogo. Daarbij wil de gemeente Meierijstad graag opnieuw inwoners betrekken. Wethouder Jan Goijaarts: "Meer dan 200 mensen hebben meegedacht over het citymarketingbeleid. Dat is een fantastisch resultaat. Wij geven inwoners graag de kans om betrokken te blijven."
Belangstellenden kunnen op woensdagavond 20 februari tussen 18.30 en 20.30 uur kennis nemen van het citymarketingbeleid. Er is dan een inloopavond in het stadhuis aan het Stadhuisplein in Veghel. Inwoners die mee willen denken over campagnemiddelen, zoals het stadslogo, kunnen voor 13 februari een bericht sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bijeenkomst: ‘Hoe zetten we Meierijstad op de kaart?’





De Verfzaak

Klik > website

Klik > Website

The Social Club

Klik > website

Klik > Website

TVE

Klik > website

Klik > Website

Mutsaars

Klik > website

Klik > Website

InSchijndel

Klik > website

Klik > Website

Lacros

Klik > website

Klik > Website

De Hoevenbraak

Klik > website

Klik > Website

Foto Keetels

Klik > website

Klik > Website

PLUS

Klik > website

Klik > Website

Dennis van der Ven

Klik > website

Klik > Website

Bloemboetiek

Klik > website

Klik > Website

20 FIT

Klik > website

Klik > Website

Woonwinkel

Klik > website

Klik > Website

De Beddenwinkel

Klik > website

Klik > Website

IT-OK

Klik > website

Klik > Website

Scootmobielen Veghel

Klik > website

Klik > Website

TVSchijndel adverteren

Klik > website

Klik > Website

De Nachtegaal

Klik > website

Klik > Website

Vakmeester Guus

Klik > website

Klik > Website

ANGRO

Klik > website

Klik > Website

Copyright 2024  TVSchijndel, Je ziet ons echt overal

//